Illya Kondratyuk client partner Facebook, Warsaw

Illya Kondratyuk client partner Facebook, Warsaw

Brand marketer with 12 years of successful track record of brand building, innovation and digital marketing projects for the biggest advertisers. Currently Client Partner in Facebook Warsaw office helping best in class brand marketers and advertisers achieve success in new media landscape. Previously working for McDonald’s and Procter & Gamble among others, working across different brands (Pampers, Vizir/Tide, Old Spice, Gillette) and geographies (leading teams in Central Eastern Europe and most recently in Geneva headquarters being the lead for digital for the biggest brand in CEEMEA region.

Serhad Bolukcu market manager CEE, Facebook

Serhad Bolukcu market manager CEE, Facebook

His team works with advertisers across the region to plan and execute their marketing activities on Facebook. Serhad has served in various positions across Facebook since 2008 at both Facebook’s global headquarters in the United States and EMEA headquarters in Ireland. Originally from Istanbul, Turkey, Serhad holds a Bachelor of Science from Duke University in North Carolina, where he studied Economics, Marketing and Management.

Dirk Fiebig operations director, AMNET EMEA

Dirk Fiebig operations director, AMNET EMEA

Dirk Fiebig is the Operations Director for AMNET EMEA. An industry veteran, he is an expert and thought leader in programmatic trading. With over 13 years experience in ad technology and operations, his passion for technology and innovation brought him to AMNET, the Aegis Trading Desk, driving better performance and value across display, video and mobile. Dirk started trading on ad exchanges in early 2008 and has since specialized in automated data driven media buying. Today he’s responsible for AMNET’s technology stack, trading teams and workflow management.

Łukasz Misiukanis dyrektor generalny, prezes zarządu Socializer, dyrektor zarządzający agencji Socialformance

Łukasz Misiukanis dyrektor generalny, prezes zarządu Socializer, dyrektor zarządzający agencji Socialformance

Wcześniej przez 8 lat związany ze spółką Synerway S.A. , której był założycielem i wieloletnim wiceprezesem (firma specjalizuje się w budowaniu kampanii e-marketingowych oraz dostarczaniem rozwiązań informatycznych dla branży turystycznej). W międzyczasie współtworzył i zarządzał wieloma biznesami internetowymi w Polsce i zagranicą m.in. Blue Oceans Entertainment Ltd czy eHotele Sp. z o.o. W 2010 roku założył agencję Socializer S.A., która jest dziś czołową agencją social media w Polsce. W 2013 roku ze struktur Grupy Kapitałowej Socializer wyodrębniona została agencja Socialformance specjalizująca się w marketingu efektywnościowym w social media.  

Zawodowo interesuje się wszystkim, co jest związane z e-commerce, rozwojem Internetuoraz mediami społecznościowymi. Prelegent podczas najważniejszych konferencji i aktywny komentator branży interaktywnej. Członek Mensy, uzależniony od Facebooka, fan motoryzacji i sportów wysokościowych.

 

Rafał Kania dyrektor działu strategii i planowania, Novem Group

Rafał Kania dyrektor działu strategii i planowania, Novem Group

 Absolwent Matematyki finansowej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Od 7 lat związany z marketingiem efektywnościowym – początkowo jako analityk sieci afiliacyjnej, później senior media planner, a od ponad roku kieruje działem strategii i planowania. Setki przygotowanych planów, opracowanych strategii i zrealizowanych kampanii – tak zdobyte doświadczenie łączy z innowacyjnymi technologiami, aby maksymalnie wykorzystać potencjał reklamy efektywnościowej. Obecnie na stanowisku dyrektora działu strategii i planowania Novem Group.

Tomasz Samul członek zarządu, Novem Group

Tomasz Samul członek zarządu, Novem Group

Od 8 lat związany z performance marketingiem – na początku w dziale e-commerce INTERIA.PL, następnie jako media buyer, dyrektor sieci afiliacyjnej i członek zarządu Novem Group. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ze specjalizacją biznes elektroniczny. W Novem nadzoruje zespół zakupu powierzchni reklamowej. Odpowiada również za relacje z siecią wydawców oraz systemy emisyjne. Entuzjasta nowych technologii i pasjonat nowoczesnych rozwiązań związanych z rynkiem reklamy internetowej.

Mariusz Gąsiewski senior mobile solutions specialist, Poland & CEE Cluster, Google

Mariusz Gąsiewski senior mobile solutions specialist, Poland & CEE Cluster, Google

Pracuje w Google od 2007 roku. Zajmuje się współpracą z największymi klientami Google w branży FMCG. Odpowiedzialny za mobilne rozwiązania Google w Polsce i krajach CEE. Jeden z najbardziej znanych w Polsce ekspertów w zakresie biznesowego wykorzystywania wyszukiwarek i wideo online. Absolwent, a obecnie wykładowca na studiach podyplomowych Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Jest autorem wielu publikacji z zakresu marketingu w wyszukiwarkach, analityki internetowej i marketingu mobilnego. Dodatkowo Mariusz prowadzi blog www.ittechnology.us; jeden z najbardziej popularnych polskich blogów marketingowych.

Brett McKibbin chief strategy officer, iProspect

Brett McKibbin chief strategy officer, iProspect

Brett has over 20 years’ experience building and managing integrated performance campaigns, with half of that time at Aegis. Brett has worked at our sister company Carat, leading their Direct team, and from 2011 at iProspect where is a member of the Executive team and heads up the Strategy function. Brett’s role focuses on performance strategy and integrated delivery, ensuring that technology and data are used in the most effective way to support our clients’ business objectives and leverage their consumers’ digital behaviour. Brett’s background is in integrated performance and data planning, with strategic experience across many markets including utilities, finance, FMCG, technology, publishing, travel and automotive.

Przemysław Bartkowiak president & founder, Revenue Alley – <span style=prowadzący panel" />

Przemysław Bartkowiak president & founder, Revenue Alley – prowadzący panel

Od wielu lat w branży reklamowej, przez ostatnie 11 lat związany z Agorą SA, w której odpowiadał między innymi za biura reklamy w oddziałach lokalnych Gazety Wyborczej, a od 2007 w Agorze jako Chief Revenue Officer był odpowiedzialny za przychody Segmentu Internet Agory wydawcy portalu gazeta.pl.
Wcześniej, w latach 1996 – 2000, pracował w Danone Polska gdzie zarządzał działem sprzedaży największego regionu w Polsce. Wielokrotny prelegent konferencji branżowych, w latach 2008-2011 członek Rady Nadzorczej IAB Polska, pasjonat windsurfingu i narciarstwa alpejskiego.
Urodził się 1971 roku. Jest absolwentem Wydziału Elektrycznego Politechniki Szczecińskie i uczestnikiem programu Management ™ w ICAN/Harvard Institute.

Michał Kreczmar managing director iProspect Polska, Grupa AEGIS Media

Michał Kreczmar managing director iProspect Polska, Grupa AEGIS Media

Absolwent Instytutu Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Warszawskiego. W IDG Poland pracował 14 lat. Zaczynał od pracy dziennikarza Computerworld. Był redaktorem naczelnym Cybera, kierował działem internetowym wydawnictwa. Zarządzał kilkunastoma redakcjami, działami sprzedaży i marketingu, community & audience managementu, webdevelopmetu i webmasteringu, kategoryzacji oraz administracji infrastrukturą. Jest na bieżąco z tym, co dzieje się na szeroko pojętym rynku IT. Wiceprezes rady nadzorczej IAB Polska (z ramienia IDG). W latach 2008-2012 pracował w Agorze jako dyrektor wydawniczy ds. serwisów biznesowych i technologicznych Gazeta.pl, dyrektor wydawniczy ds. ecommerce i direct marketing oraz dyrektor do spraw rozwoju produktu reklamowego. Obecnie Managing Director iProspect Polska, agencji marketingu efektywnościowego grupy AEGIS.

Marcin Winkler head of internet marketing, Play

Marcin Winkler head of internet marketing, Play

Kieruje zespołem Marketingu Internetowego w P4 (Play) – najdynamiczniej rozwijającym się operatorze komórkowym w Polsce. Prowadzi inicjatywy z obszarów: komunikacji marketingowej online, social media, performance, ecommerce, UX oraz usability i rozwoju portala. Wcześniej związany z branżą reklamy jako Account Director a następnie Managing Director w domu  mediowym OMD. Prowadził również liczne projekty jako doradca dla zarządów wiodących firm z branż: Telekomunikacja, FMCG, Usługi Finansowe i Motoryzacja. Posiada rozległe doświadczenia w zakresie efektywności działań marketingowych i optymalizacji ROI.

Marcin  posiada tytuł MBA University of Chicago Booth School of Business (2011), studiował również na warszawskiej SGH i wydziale Psychologii UW.

Tomasz Pudlis, CEO, Business Ad Network

Tomasz Pudlis, CEO, Business Ad Network

Od ponad 12 lat związany z branżą internetową. Obecnie CEO sieci reklamowej premium BAN.pl reprezentującej takie serwisy jak m.in. LinkedIn.com, Wyborcza.pl, Money.pl, Tokfm.pl, Menshealth. W latach 2008-2011 Dyrektor handlowy a wcześniej Dyrektor sprzedaży w Money.pl. W latach 2000-2003 związany z Getin SP SA. Absolwent Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Wrocławski. Na tej samej uczelni ukończył również Prawo.

Prywatnie entuzjasta ‘desek’ na wodzie i śniegu.

Edward Korbel, dyrektor badań, Grupa AEGIS Media

Edward Korbel, dyrektor badań, Grupa AEGIS Media

Od 20 lat pracuje na rynku mediów i badań, obecnie jako dyrektor badań w grupie Aegis Media zajmuję się badaniami mediów i reklamy. Jest orędownikiem technologii w służbie badań i ludzkości, co jako wykładowca na studiach podyplomowych SGH zaszczepia w umysłach studentów. Prywatnie jest miłośnikiem muzyki oraz dobrych relacji z ludźmi.