19.03Dzień 1

10:00 AM

“Should i stay or should i go” – marketing efektywnościowy w polskich przedsiębiorstwach

Edward Korbel, dyrektor badań, Grupa AEGIS Media Michał Kreczmar managing director iProspect Polska, Grupa AEGIS Media

W jaki sposób, w jakim celu, w jakich mediach, w jakim modelu rozliczeniowym polscy marketerzy posługują się performance marketingiem, na podstawie wyników z pierwszego badania dotyczącego marketingu efektywnościowego, przeprowadzonego wśród polskich firm przez ICANN/Harvard Business Review, na zlecenie iProspect.

10:30 AM

Performance Marketing on Facebook – How to turn people into customers at different levels of the purchase funnel

Serhad Bolukcu market manager CEE, Facebook Illya Kondratyuk client partner Facebook, Warsaw

The presentation will talk about the power Facebook provides as a platform in Poland to marketers, as well as the myths and reality around Facebook, performance marketing and the intersection of these topics. We will share with you how key concepts in performance marketing and the purchase funnel fits with the Facebook marketing solutions for different verticals and different direct response objectives.  

11:30 AM

Multiscreen World – Jak towarzyszyć konsumentowi w codziennej podróży na wielu ekranach

Mariusz Gąsiewski senior mobile solutions specialist, Poland & CEE Cluster, Google

Co multiscreening oznacza dla marketera korzystająego z kampanii efektywnościościowych? Jakie ma to zastosowanie praktyczne  dla działań marketingowych opartych na danych i ich analizie?

12:00 PM

The Evolution of the Revolution – the past, present and future of programmatic trading of digital display advertising.

Dirk Fiebig operations director, AMNET EMEA

Retrospective of the beginnings of digital display, the arrival and impact of search and ad exchanges. How did the programmatic display ecosystem has evolved in response to that, and how the goalposts are shifting towards a premium programmatic future shall all be revealed.
ang

02:00 PM

Performance w kampaniach social media

Łukasz Misiukanis dyrektor generalny, prezes zarządu Socializer, dyrektor zarządzający agencji Socialformance

Czym są kampanie efektywnościowe w social media? Od czego zależy udana kampania performance’owa? Jak zmierzyć i ocenić skuteczność kampanii efektywnościowych?

02:30 PM

“Od kliknięcia do zamknięcia” – czyli o tym jak zoptymalizować kampanie leadowe

Tomasz Samul członek zarządu, Novem Group Rafał Kania dyrektor działu strategii i planowania, Novem Group

Na prezentacji poznasz metody optymalizacji kampanii leadowych. Dowiesz się, jak pozyskiwać dane kontaktowe lepszej jakości w niższych cenach, a co za tym idzie lepiej wykorzystać potencjał call-center.