Artur Pacuła chief marketing officer head of Disney Interactive, The Walt Disney Company CEE

Artur Pacuła chief marketing officer head of Disney Interactive, The Walt Disney Company CEE

W  The Walt Disney Company od dziesięciu lat. Na początku odpowiadał za koordynację wszystkich działań marketingowych w Polsce. Od trzech lat CMO w regionie CEE. Współtworzy strategie marketingowe dla kluczowych produktów Disneya. Od kanałów telewizyjnych, przez filmy kinowe, produkty, gry i ofertę online. Od niedawna zarządza działem Disney Interactive, który zajmuje się całą obecnością firmy w świecie cyfrowym. Zawsze związany z branżą rozrywkową, zajmował się muzyką w Sony Music oraz dystrybucją filmów w kinach.

Bartłomiej Piekło digital marketing manager, consumer insights & engagement, CEE, Nokia

Bartłomiej Piekło digital marketing manager, consumer insights & engagement, CEE, Nokia

He is responsible for the entire digital presence of Nokia brand in Poland. Prior to that, he was a strategic planner in Wunderman Poland and OS3 Multimedia, (one of the leading interactive agencies in Poland). Studied Marketing and Advertising, especially interested in Mobile Marketing and UX design of online products and services.

Michał Kreczmar managing director iProspect Polska, Grupa AEGIS Media

Michał Kreczmar managing director iProspect Polska, Grupa AEGIS Media

Absolwent Instytutu Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Warszawskiego. W IDG Poland pracował 14 lat. Zaczynał od pracy dziennikarza Computerworld. Był redaktorem naczelnym Cybera, kierował działem internetowym wydawnictwa. Zarządzał kilkunastoma redakcjami, działami sprzedaży i marketingu, community & audience managementu, webdevelopmetu i webmasteringu, kategoryzacji oraz administracji infrastrukturą. Jest na bieżąco z tym, co dzieje się na szeroko pojętym rynku IT. Wiceprezes rady nadzorczej IAB Polska (z ramienia IDG). W latach 2008-2012 pracował w Agorze jako dyrektor wydawniczy ds. serwisów biznesowych i technologicznych Gazeta.pl, dyrektor wydawniczy ds. ecommerce i direct marketing oraz dyrektor do spraw rozwoju produktu reklamowego. Obecnie Managing Director iProspect Polska, agencji marketingu efektywnościowego grupy AEGIS.

Agnieszka Świtkowska co-founder, NoNoobs.pl

Agnieszka Świtkowska co-founder, NoNoobs.pl

Absolwentka Instytutu Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja wiedza o dawnej książce i edytorstwo). Pracę w IDG Poland zaczynała w 1997 r. na stanowisku sekretarza redakcji Magazynu Cyber (kultowego magazynu traktującego o szeroko pojętej kulturze cyfrowej i internecie). W latach 1999 -2006 sekretarz redakcji tygodnika Computerworld. W latach 2006 r.- 2011 r. r organizowała konferencje Internet Standard, które zapoczątkowała konferencja Internet 2k6 – najpopularniejszy cykl spotkań branży internetowej. Do 2011 r zadania związane z organizacją konferencji łączyła z obowiązkami wydawcy Internet Standard. Obecnie współtworzy NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski co-founder, NoNoobs.pl

Z rynkiem internetowym związany praktycznie od samego początku. Dziennikarz Computer Studio, Gier Komputerowych, Cybera, Internet Standard. Przez 6 lat manager w Agorze, dołączył do zespołu Gazeta.pl w dziale sprzedaży. Przez blisko 7 lat szef sprzedaży online w International Data Group. Był również dyrektorem zarządzającym gram.pl – spółki prowadzącej serwis informacyjny, serwis społecznościowy oraz sklep skierowany do graczy. Wrócił do IDG Poland na stanowisko online business development director, które zajmował przez dwa lata. Obecnie prezes zarządu startupa NoNoobs.pl S.A. Prywatnie zainteresowany MMO, social mediami i gamifikacją.